♥BIG HAUL+REVIEW (treći dio)♥

08:43



Zdravo drage ♥
Danas je ponovo na redu BIG HAUL,i nadam se da vam nisam već dosadna ♥
Ako želite možete pogledati prvi dio,i drugi dio

Pa krenimo ♥






Prvi proizvod u ovom postu je set lučica ♥
Miris je vanilija,a cijena 9 kn ♥
Kupila sam ih u Bipi ♥

Kad ih upalim miriše mi cijela soba,no jako se brzo troše ♥




Slijedeći je proizvod kupljen u DM-u,a to je ova Baleina krema za ruke. 
Ima 100 ml,košta 8 kn i miriše po tropskom voću ♥

Miris je dosta jak,no prijatana,ali jako hidratizira ruke ♥




Zatim sam kupila BIG četkicu za oči,i u jednom potezu možete nanijeti sjenilo u jednom potezu ♥
Koštalo oko 11 kn ♥



Ovo je jedna predivna četkica ♥
To je Essence eyeliner četkica,koju ja koristim za popunjavanje obrva jer je jako precizna ♥
Mislim da nije koštala više od 12 kn ♥


Zatim je tu i Rexona Tropical dezedoran u spreju ♥
Za sada ga nisam isprobalavala,pa ako kasnije želite recenziju slobodno pišite ♥
Cijena mu je bila oko 22 kn ♥


Kupila sam i Rexona dezedoran u sticku  i on je koštao oko 11 kn ♥
I ako želite recenziju javite se ♥


Ovo je bipin Beauty Blender ♥
Koštao je 25 kn ♥
I ja ga  obožavam ♥
Tako prekrasno blenda puder,bb kremu i korektor da je to nevjerojatno ♥






Ovo je Essence All about nudes paleta ♥
Mislim da je ovo jedna od boljih drogerijskih paleta ♥
Druge blogerice kažu da je bolja od Catrice,Manhattan i Maybelline paleta ♥
Cijena palete je 35 kn ♥



Nakon dužeg vremena kupila sam i jedan puder ♥
Ovo je Catrice Even Skin Tone puder u broju 020 ♥
Koštao je 60 kn ♥


Ima sjajnu,srednje tekuću teksturu ♥
Na ovoj slici se vide swatchevi od predhodnih ruževa ♥


Puder je uspio prekriti te swatcheve,i koža izgleda mlado i zdravo ♥
Prije sam jako voljela matt pudere,no u zadnje vrijeme volim kad mi lice izgleda mlado i zdravo,no ipak matiram lice da ne bih prosijala tijekom dana ♥


Kupila sam i high waisted crne traperice u H&M ♥
Koštale su 150 kn i sad ću vam pokazati sliku ♥
(P.S. to nisam ja)



Sviđaju mi se jer ih mogu nositi sa svime,a i mogu nosit crop top majice ♥


U New Yorkeru sam kupila jednu sivu basic majicu koja je koštala 25 kn ♥


Kupila sam ikardigan za 50 kn,također u New Yorkeru ♥


I zadnje,ali meni najdraže je ova duga karirana košulja ♥
Tako je mekana i udobna ♥
Ona je kupljena u New Yorkeru na sniženju za 50 kn ♥


I to bi bilo to od mene ♥
XOXO,Doris ♥












You Might Also Like

0 komentari

Instagram