♥BIG HAUL+REVIEW (drugi dio)♥

10:45




Zdravo drage ♥
Evo i drugog dijela ovog BIG HAULA ♥

Znači pokazati ću vam i recenzirati stvari koje sam kupila od početka 12. mjeseca pa sve do sredine 2. mjeseca ♥

Ako želite pogledati prvi dio kliknite OVDJE.

Pa krenimo ♥



Prvi proizvod u ovome postu je Essence pure skin kompaktni puder,koji sam kupila u dva primjerka jer je bila akcija ♥

Ja imam svoj u nijansi 04 i jako je dobar ♥



Zatim sam kupila Essence tuš u olovci koji je koštao 22 kn ♥
Pigmentacija mu je vrhunska,kao i sam apliktor,no ja i tuš se baš nr volimo pa ga ni ne koristim previše ♥



Kupila sam podosta kistova za tako kratak period hahaha
Pa se tu nalazi i Essence kist za sjenila koji je koštao samo 11 kn ♥
I fenomenalan je ♥


Kupila sam i Essence sprej za tijelo kojeg sam cijelo ljeto mjerkala,no nikako ga nisam kupila i inače je koštao oko 30 kn ♥
No ja sam ga kupila za 10 kn na akciji ♥

Pakovanje je praktično,a miris je sladunjav ♥




Kupila sam i dvije maskare,a prva je Essence plump no clump maskara ♥

Voluminira trepavice i četkica je odlična ♥
Samo je tekstura malo prevodena,pa mi se sve precrta na kapak ♥





Druga maskara je također Essence maskara,no mislim da je ova bolja od predhodne ♥ 

To je multi-action maskare,i obje su koštale oko 22 kn ♥



I to bi bilo to od mene za danas,no sutra ili prekosutra ćete imati 3. dio BIG HAULA ♥
XOXO,Doris ♥






You Might Also Like

0 komentari

Instagram