♥RANDOM TAG♥

05:58


Zdravo drage moje,
danas je na redu Random tag.


1. Koji ti je trenutno najdraži modni detalj? ( nakit, remen, torba ) 
Mmmm mislim da nakit,a pogotovo narukvice od konca i chokeri.

2. Najdraža make-up stvar?
Pa nemam najdražu make-up stvar,sve koje imam su mi podjednako bitne,no željela bih kupiti neku Nude paletu,no sve kvalitetnije su dosta skupe,pa ako ste zamijetili nešto slobodno šaljite ♥




3.  Koje ti je omiljeno godišnje doba?
Pa jednako mi se sviđa ljeto i zima.
Ljeti obožavam nositi kratku odjeću,ići na more i sunčati se.
A zimi.Dovoljno je reći kakao,deka,lampice,Božić i pokloni. ♥

4. Koji je tvoj stil ? 
Na ovo pitanje  ne znam odgovor. Jednastavno ga ne mogu definirat no nešto više imate OVDJE.


5. Kakvo je bilo tvoje djetinjstvo? 
Pa mogu reći da sam apsolutno zadovoljna svojim djetinjstvom. Imala sam super igračke,uvjete rasta,prijatelje, pa sve do puberteta,e onda je krenulo nizbrdo.


6. Da možeš otići bilo gdje na svijetu, gdje bi to bilo?

Beograd,Berlin,Erfurt i Barcelona ♥



7. Koliko ti dugo treba da se spremiš?
Ujutro mi treba oko 15 minuta,a kada se spremam za grad i do pola sat ahhaha ♥

8. MAC ili drogerijska kozmetika?
Pa od šminke imam samo drogerijsku kozmetiku,jer u mom okruženju nema MAC trgovina,malo mi je to skupo,a ne volim kupovati preko neta.
No u budučnosti želim imati ove dvije ljepote.


MAC ruž u boji Rebel




NYX tekući ruž za usneTransylvania









9. Planiraš li što kupiti u skorije vrijeme?
Pa da,
neku kvalitetniju peglu za kosu,crne Vansice i par komada šminke (dobro malo više od par ♥)



10.  Imaš li kolekciju nečega?
Ako šminku možemo smatrati kolekcijom,onda da hahahah
Nadam se da ću je uskoro još više proširiti ♥



I to bi bilo to od mene za ovaj put.
Tagiram sve osobe koje su pročitale ovaj post da naprave ovaj TAG u komentaru ili na svome blogu ♥
Pusa ♥
XOXO Doris ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram