♥PET PROIZVODA DO 3. MJESECA♥

22:08

Zdravo drage moje ♥
 Danas je na redu malo drugačiji post♥
Odlučila sam napraviti jedan tag u kojem odabirem pet proizvoda koje moram potrošiti u 5 mjeseci ♥ Pa krenimo♥



 Prvi proizvod je jedan parfem koji sam dobila za rođendan id BFF, no izbrisalo se ime. Kupljen je u nekom random shopu,no miris mu je očaravajuć. No pošto ja nemam naviku stavljat tri tone parfema na sebe,a preko ljeta sam koristila neki drugi,nikako da ga potrošim. No sad ću imati prilike :) Proizvoda ima sve do plave linije.




Slijedeći proizvod je Oriflame Strawberry Hand Cream. Dobila sam je na poklon prošlu zimu,no nisam je baš koristila,pa se nadam da će mi ovaj tag pomoći.




Zatim imamo jedno sjenilo. Bourjois Paris sjenilo u prahu u boji 14 Regard chocolat dore. Super sjenilo no ja sam jako nespretna osoba pa mi sjenilo ne završi samo na kapcima,već i ispod oka,obraza jer je naravno u prahu. Boja je baš predivna i jesenja i namjeravam ga što brže potrošiti.










Četvrti proizvod je Essence glossy lipbalm u boji 03 cherry brownie kojeg imam već jako dugo i želim ga potrošiti,a ne baciti. Sjajila baši ne koristim,zato ih i ostane najviše.











I zadnji proizvod ovog taga je... Lancome Paris ruž u boji 335 kojeg sam dobila davno. Divne je tamne jesenjske boje. Ostaloga je još malo pa sam ga i zato stavila u tag. Blago je šljokićast,nažalost nije mat,ali nema veze.











I to bi bilo sve od mene za danas tj. Cijeli ovaj tjedan. Nadam se da će slijedeći post izaći u ponedjeljak :)
XOXO Doris ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram