♥TOP 5 NAIL POLISHES♥

13:20



Zdravo drage ♥
Danas ću vam pokazati mojih trenutnih 5 lakova koje obožavam ♥

Pa krenimo ♥


Prvi lak je Evelin 8u1 lak,koji sam vam već spominjala ♥
Odličan je lak,ojačava nokte ☻


Zatim se tu nalazi i Maybelline Colorama lak za nokte u broju 261 ♥
Koristila sam ga cijelu zimu i oduševljena sam njime ♥




Ovo je lak koji koristim od ljeta ♥
Preko ljeta sam ga stalno nosila,no sad preko zima baš i ne ♥
Ovo je kreč bijeli lak i na noktima ne izgleda kao korektor hhahah ♥
U broju je 33 wild white ways ♥


Ovo je lak koji sam nosila kada nisam htjela boju na noktima već sjaj ♥
Može se reći da je ovo bezbojan lak,pa  ako ga želite kupiti,ne bih vam preporučila. 
Iz Avona je i u broju je 32 ♥


Zadnji lak,ali i ne manje važan je beauty by Tchibo lak ♥
Ne znam koji je broj tako da :(
Oduševilo me što je na noktima kao da ste nalijepili šljokice ♥


I to bi bilo to od mene za danas ♥
XoXo,Doris ♥


You Might Also Like

0 komentari

Instagram