♥BRBLJAONICA SRIJEDOM#5♥

06:36

Zdravo drage moje ♥
Danas je na redu brbljaonica srijedom 
(Znam da nije srijeda tj. kasnim jedan dan,ali shhhh )♥

Prvo žao mi je što postovi idu samo jednom tjednom,ali jednostavno ne stignem ♥
Ovo mi je hobi koji volim,a ne posao ♥




Prvo bih vam se htjela zahvaliti na 2500+ pregleda i 27+ čitatelje ♥
Odlučila sam da sa 50+ čitatelja,napravim malo darivanje ♥
U komentare napišite što biste željeli dobiti ♥




Drugo,u komentare slobodno pišite koje biste postove htjeli vidjeti ♥
Razmišljam o tome da uvedem neke nove rubrike ♥
Recite mi kako vam se sviđa moj blog i izgled bloga ♥





I to bi bilo to od mene za danas ♥                                                                                                        
XOXO,Doris ♥                                                                                                                                     


You Might Also Like

0 komentari

Instagram