♥MY MORNING ROUTINE FOR SCHOOL♥

09:17






                        Zdravo drage moje ♥                            Danas nisam išla u školu pa sam si uzela to vrijeme i napravila jedan kvalitetan post.
I odlučila sam se za My morning routine for school!


Pa krenimo ♥                                                



                                                                    

Taman me simpatija krene poljubiti kada odjednom... dringggg.
Moj alarm. Još jedan radni dan, još jedan dan pun obaveza. 
Budim se u 5:45. Ne ne budim se prerano,nego čak je ponekad  i prekasno hahhaha.


Kada se malo razbudim, nakon kojih 5 minuta,pregledam društvene mreže, i objavim sliku na instagramu, s tim da na mom instagram profilu ima jako malo selfia.

Kada se napokon odlučim dignuti iz kreveta, popijem tabletu :(


Zatim se dovučem do kupaonice i operem zube,umijem se i nanesem kremu ♥
MOJU RUTINU NJEGA ZA LICE MOŽETE PRONAĆI OVDJE

Tada je otprilike 6 i 5,što znači da imam još 10-15 minuta.







Zatim se obučem,obujem i ponekad stavim nakit. Ovaj dan sam odabrala topli duks iz New Yorkera, farmerke iz C&A,Tatoo Choker i jedan lančić i čizmice iz Planet Obuće.


Zatim stavim dezedorans u stiku i spreju, razčešljam osu i stavim parfem i labelo.
P.S. Ovo je ručnik koji stoji pred mojim ogledalom i zato je tako zaprljan.

Sad je već 6 i 10 ili 15,tako da moram požuriti ♥


Zatim se našminkam i to vrlo brzo. Ne koristim puno proizvoda,ovdje izgleda tako jer ima puno četkica.

Obučem jaknu,šal uzmem torbu i krećem u nove ratne pobjede ♥




To bi bilo to od mene za danas ♥                                                                                                              
XOXO,Doris ♥                                                                                                                                         













You Might Also Like

0 komentari

Instagram