😍MY FAVOURITE NAIL POLISHES😍

10:40

Zdravo drage moje 💝
Prvo oprostite zbog pravopisa ali pišem preko mobitela i drugo zbog ne kvalitetnih slika,no ubrzo ću slikati sa fotoaparatom.

No da ne duljim,danas je na redu post o mojim top 5 najdražih lakova za nokte pa počnimo :)



Ovo su ti lakovi,uglavnom su to Essence Color&Go lakovi kojih nažalost više nema u prodaji no umjesto njih su tu slični gel lakovi.








Prvo je tu (ne idem redom) lak kojeg najviše koristim,a to je Evelin 8u1 lak za nokte.
Košta 21.00 kn i možete ga kupiti u DM-u.
Njegova uloga je da štiti nokte,ubrzava rast iliti to je nekakva S.O.S briga za nokte i ja ga preporučujem.








Zatim tu imamo Maybelline Colorama 261 lak za nokte tamno,tamno crvene boje.
Njega sam često koristila ovo ljeto i dobar je no brzo mi se osušio i zgusnuo.
Za cijenu nisam sigurna jer sam ga dobila i možete ga kupiti u Mulleru,Bipi,Kozmu i Dm-u.







Zatim je tu Essence Gel lak u boji 33 wild white ways.
To je bijela matt boja i kupila sam ga prije mjesec dana i jako ga često ga koristim.
Cijena mu je oko 13 kn što i nije skupo za tu kvalitetu :)





Tu je i Essence Colour i Go lak u boji 128 kojeg nažalost nema u prodaji (možda ima negdje na akciji među zadnjima).
Koštao je oko 12 kuna i koristim ga stalno.





I zadnji,a ne manje vrijedniji je tu i Gel lak od Essencea u boji 26 brazil jungle kojeg sam jako često koristila ovo ljeta i super se slaže uz preplanuo ten.
Također je 13 kn i možete ga naći u svim parfumerijama.




I to je to od mene za danas 💝
XOXO Doris 💝

You Might Also Like

0 komentari

Instagram