Empties #studeni/prosinac

02:21

Hej,haj,heloooo

Danas napokon još jedan post,i to potrošeni proizvodi (kojih je jako malo 😂)
Proizvoda je manje jer dosta vremena nisam bila doma,pa sam neke proizvode odmah bacila,no ima dosta šminke 😊

Pa Krenimo 😊




Prvi proizvod je ovaj Sublime body scrub o kojem i nemam neke divne riječi. Sasvim je oke, no ne radi baš neki dublji piling,djeluje i kao oni Afroditin i gelovi sa zrncima.





Zatim su ti  i dva pakiranja Britvica i obadva su odlična i ne koštaju više od 20 kn, a dobijete 5-7 Britvica.
Potrošila dam i Muller tester pjene za brijanje. Nije to baš tester već putno pakovanje i meni je trajalo baš dugo (otp. Od 8 do 11 mjeseca).



Nakon skoro godinu dana uspjela sam potrošiti Bubble Bath od 500 ml,miris je predivan a i dugo traje.
Potrošila sam i Baleine maske za lice (sasvim su Oke) i Aveo blazinice za skidanje laka (odlično je,pogotovo za putovanja).
Potrošila sam i Rexona dezedoran koji je trajao dugo i jako je efikasan.



Što bi potrošeni proizvodi bili bez malih maramicu za torbu. Ovaj put sam potrošila dva para Myface maramica,zatim Dentoral pastu za zube koja je sasvim okej i  roler za skidanje kućica iz H&M.



Napokon šminka ❤
Essence Merry Berry highlighter je prazaaaaan! Oduševljena sam tim highlighterom i kupila bih ga opet da mogu.
Nisam potrošila Essence tuš,već sam ga bacila jer se pokvario.
Ispraznila sam Baby Lips i sasvim je Oke,a Carice tekuću kamuflažu sam odmah kupila ponovno,tako da vam to sve govori ❤





I to bi bilo to od mene ❤❤❤❤❤

You Might Also Like

6 komentari

  1. Divan post. Odlična misao posta ❤
    Imam i ja nešto odatle i odlično je!😘
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, sviđaju mi se proizvodi koje si izabrala, najviše ovaj Essence highlighter, opsjednuta sam highlighterima, bukvalno, haha :)

    amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Baš mi se sviđaju proizvodi jer nekako mislim da su baš kvalitetni <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši

Instagram