💎 Tag,potroši do 💎

02:56


Zdravo drage moje ❤💎
 Danas ću vam pokazati sve što želim potrošiti do svoga rođendana (kraj 4. Mjeseca),već znam da ću nešto prije,a ponešto i poslije TAG-a tek uspjeti potrošiti.
Na većini proizvoda sam korektorom označila do kuda ga još ima.



Prva dva proizvoda su mirisi ❤
Prvi proizvod je Essence body spray,koji je lijepog mirisa,no ne koristim ga često jer više preferiram parfeme.
A drugi proizvod je Jovan parfem kojeg volim,no želim ga potrošiti ❤

Slijedeći je proizvod kremasto sjenilo od Maybelline,jako je kvalitetno,no nisam ga baš koristila,pa ga želim potrošiti prije nego što se pokvari 💎


Još jedno sjenilo 😅 Ovo je Essence I love nude sjenilo,koje nije baš pigmentirano no prigodno je za skoku,pa ga želim koristiti u te svrhe ❤


Jedan lak za nokte,također od Maybellina.
Imam ga već neko vrijeme,ostalo ga je malo pa ga želim potrošiti ❤


Labello lip butter od maline ❤
Ima ga previše,a jako je hidratantan,tako da ga je teško potrošiti.
Imam ga jako dugo,a želim ga potrošiti 💎



I zadnji proizvod ❤
Subrime krema za tijelo,nedavno sam je dobila,a ja sam osoba koja Niveu koristi i za lice i tijelo,tako da želim probati ovo i potrošiti ❤


I to bi bilo to od mene,nadam se da vam se svidjelo ❤

You Might Also Like

10 komentari

  1. Aiii, proizvodi su baš predivni i nadam se da ćeš ih sve uspijeti potrošiti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post. Proizvode koje želiš da potrošiš su lepi i sigurno su kvalitetni!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ ako želiš poseti moj blog♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post <3
    Ako mozes poledaj moj blog nova sam :)

    vanjadiary9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Svi proizvodi su predivni i jako mi se sviđaju ♥

    #Blogmas je na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijep ti je blog draga. I te stvari izgledaju jako korisne. Kada isprobaš tu kremu zadnju, javi da vidim da li je dobra. Volim kreme *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Instagram