❤SUMMER DAILY MAKEUP ROUTINE❤

09:23

Hello drage moje ❤👌

Danas sam odlučila postaviti vam moju rutinu šminkanja preko ljeta.
Jako je jednostavna i lagana šminka koja se može koristiti svaki dan.

Prvo koristim Catrice bazu i butter od Labella 👌❤
Kako bi šminka stajala cijeli dan 👌

Zatim koristim Catrice paletu kremastih korektora i Essence tekući korektor.

To sve setiram Essence puderom u kamenu,a kako bih dala dimenziju svome licu stavim malo bronzera kako BiH "iskonturirala" lice i stavljam highligt 👌❤💎

Obrve popunim Essence sjenilom i olovkom,te potom stavim gel maskaru kako bi obrve stajale na mjestu 💎👌💪

Zbog toga što sam napokon naučila stavljati tuš,stavljam ga svaki dan te stavim i maskaru,obadva proizvoda su Essence proizvodi 💎💪👌

I to bi bilo to od mene za danas ❤
Pusa❤👌💪💎

You Might Also Like

8 komentari

  1. Proizvodi koje koristis izgledaju super a najviše mi se sviđa labelo :)

    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj catrice primer me jako privlaci, a nikako da se odlucim na kupnju, ne znam jel dobar za suhu kozu
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam normalnu i mješovitu kožu i odličan mi je ❤

      Izbriši
  3. Predobri su proizvodi! I presladak izgled bloga *-*

    Ako hoćeš učlani se u moj blog jer sam se i ja u tvoj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Imam isto ovakvo od essenca za obrve pa ga i ja koristim u rutini!


    Predplatite se na moj blog,uzv -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hzvala ♥
      Pretplaćena sam na tvoj blog ♥
      Imaš odlične postove ♥

      Izbriši

Instagram