♥POTROŠENI PROIZVODI#3 ♥

05:10


Zdravo drage moje ♥

Prvo,oprostite što posta nije bilo dugo,ali nisam baš bila super raspoloženja ♥
Danas ću vam pokazati neke proizvode koje sam potrošila u posljednje vrijeme,no većina proizvoda koje sam potrošila,završila su odmah u smeću,jer sam zaboravila na post ♥

Pa krenimo ♥


Prvi potrošeni proizvod su ove mini maramice od Essence-a koje sam nosila u školskoj torbi.
Za ruke i popravljanje šminke su odlične ♥


Ovaj proizvod imam već godinu,dvije i napokon sam ga potrošila ♥
To je sprej protiv oštećenja kose pri peglanju.
Nisam primjetila nekakvu razliku sa njim,i bez njega,tako da :(




Ovo je tester Sensodyne paste za zube koja je namijenjena osoba sa osjetljivim zubima ♥
Odlična je ♥



Potrošila sam set lučica ♥
Za cijenu od 8 kn,su u redu ♥


Nešto što mi se i nije baš svidjelo,je dezedoran iz nekog random dućana,koji i nema neku zaštitu od znojenja.


Htjela sam vam pokazati i dva proizvoda koja nisam potrošila,već bacila,jer su se pokvarili.
To su dva sjajila za usta.
Ja ne volim sjajila,tako da vam ništa ne mogu reći o njima ♥


Tu su se našla i obične blazinice od 100 komada ♥


Napokon sam potrošila parfem koji je bio u tagu ♥
Sve već znate o njemu ahahh♥


Obožavam Fa roll-on dezedoranse,pa samim time i ovaj ♥


Post ćemo završiti sa Oloea gelom za tuširanje koji je odličan ♥

To bi bilo to od mene za ovaj put ♥
XoXo,Doris ♥






You Might Also Like

0 komentari

Instagram