♥MY NIGHT ROUTINE FOR SCHOOL♥

06:20

Zdravo drage ♥
Pošto sam vidjela da vam se svidjela moja jutarnja rutina za školu,sada ću vam pokazati večernju rutinu za školu ♥

Moja večernja rutina započinje dolaskom iz škole što ustvari ni nije večer nego 15 h.


Prvo odem u sobu i presvučem se u neku laganiju odjeću ♥


Zatim odem na wc i operem ruke i otiđem u kuhinju.
Većinu dana imam skuhani ručak tako da ga samo serviram ♥


Kada završim sa ručkom provjerim sve društvene mreže i oko 16h krenem sa učenjem :(

Oko 18h završim sa svom zadaćom,učenjem itd.... ( ponekad ranije završim,a nekad kasnije).

Zatim odem na laptop i provjerim blog,mail i pročitam postove ♥



Kad završim s laptopom odem u kuhinju i tamo večeram ♥
Najčešće uzmem Čokolino jer ga jednostavno obožavam ♥


Kad to sve obavim već je između 19-20h.
Obučem pidžamu i obavim svoju rutinu njege lica


Kad sam gotova uzmem mobitel,legnem u krevet,provjerim svoje društvene mreže i pogledam novu epizodu serije koje gledam,tako da ustvari zaspem iza 21h ♥




I to bi bilo to od mene za danas ♥
XOXO,Doris ♥










You Might Also Like

0 komentari

Instagram