♥Q&A♥

05:16


Zdravo drage,
nije bilo posta jako dugo,no imala sam nekih obaveza ♥
Prvo Sretna vam Nova godina ♥
Želim vam se zahvaliti na 2000 pregleda i na 24 čitatelja ♥
To je za mene mnogo ♥
Pa krenimo ♥



Prvih par pitanja su od Tijane Cvetanović:
1. Koliko bi volela članova da imaš do Nove godine?
-Do kraja 2016 bih voljela imati 50 članova.
2. Cilj u blogovanju?
-Pratioce koji me vole,i ja njih i da jednog dana možda imam colab sa poznatom blogericom.
3. Blog koji te inspirise?
-Mnogo njih,tj, sve koje pratim.
4. Misljenje o mom blogu ? <3333
-Super je ♥ Samo tako nastavi ☻

Slijedeća pitanja su od Jeks s bloga Fashion Lover:
5.Najdrazi karmin ove zime?
-Ne nosim karmine baš,
6.Omiljena boja?
-Plava ♥
7.Omiljeno pice?
-Sprite ♥
8.Da li treniras nesto? Ako da, sta? 

-Nažalost ne :(
9.Kako si se provela za Novu godinu?

-Ammm pričala sam sa sestričnom i jele smo kolače haha
10.Stikle ili patike? :D 

-Patike ♥
11.Knjiga koju svima preporucujes?
-Trenutno čitam Pomrčinu srca od Rute Sepetys i preporučujem je svima.
12.Sta prvo primetis kada udjes na neciji blog?

-Dizajn,font slova,slike,gramatiku...

Slijedeća pitanja su s bloga Zarin Kutak:
13.Najdraže jelo?
-Hobotnica na salatu ♥
14.Stvar koju ne voliš kod ljudi?
-oholost,hvalisavost...
15.Imaš li kućnog ljubimca?
-Imam psa,ali ga ne držim u kući-
16.Da li bi željela otovoriti YT kanal?
-Možda jednog dana.

I još pitanja od Ksenije s bloga My life:

17.Najljepsa uspomena u 2015 godini?
-Mmm maturalac,ljeto...
18.Kako si provella novogodisnju noc?
-Na to pitanje imate odgovor gore ♥

Slijedeća pitanja su s bloga Ane Bundalo:



19.Koliko dugo imas blog?
-Od 8 mjeseca 2015. godine.
20.Sta radis u slobodno vreme?
-Radim nešto za blog,čitam knjige,slušam muziku...
21.Omiljena knjiga?
-Amm ima ih puno.
22.Da li imas instagram?
-Da.Korisničko ime @XrisdoX
23.Iskreno misljenje o mom blogu?
-Sviđa mi se dizajn,i slike,a i početna stranica.Sve je super ♥

Zatim pitanja od Sare:

24.Kako si ušla u "svijet blogova?"
-Slijedila sam neke blogere na društvenim mrežama i svidjelo mi se ♥
25.Koliko ti znači tvoj blog?
-Jako puno.To je mjesto gdje se mogu opustiti,pomoći drugima i naći prijatelje ♥
26.Koliko imaš godina?
- 15 i pol ♥
27.Najdraže serije?
-Kosti,Mentalist,Csi:Miami,Navy Cis,Navy Cis LA,tuđi život...
28.Omiljeni citati?
-Nemam ga :(
29.Koji je tvoj najveći san?
-Upoznati EO,i da me ljudi vole ♥


Pitana od Carle:

30.Da se moras ofarbati u neku ludu boju koja bi to bila?
-Tirkizno plava ♥
31.Da mozes na jedan dan biti jedna slavna osoba koja bi bila?
-hmmm
32.Da imas priliku oticu u Paris sto bi prvo napravila kad bi dosla?
-Obišla Ajfelov toranj i u šoping ♥


Pitanja Od Aleksandre:

33.Sta te motivise da pises blog? :)
-Ljubav prema šminki,ljudi koji čitaju i komentiraju postove ♥


Pitanje s bloga Forever:

34.Kada bi mogla opet proživjeti neku stvar iz svog života, ali samo jednu, koja bi to bila?
-Ovo ljeto ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram