♥POTROŠENI PROIZVODI #2♥

07:44




Zdravo drage moje ♥
Danas su na redu potrošeni proizvodi ♥
Prvo da se zahvalim na 2500 pregleda i 27 čitatelja ♥
Odlučila sam da ću sa 50 čitatelja napraviti jedan mali Giveaway♥

Pa krenimo ♥





Prvi proizvod je ova Bubble bath kupka od Avona ♥
Dobila sam je prošle godine za Božić i potrošila sam je sad početkom 12. mjeseca.





Slijedeći je proizvod Balein gel za tuširanje ♥
Potrošila sam ga nedavno,i to je iz LE i vrlo je čudno što ja zimske šampone upotrebljavam ljeti,a ljetne zimi hahahahaha
Jako fino miriši i mislim da ne košta više od 15 kn ♥




Zatim su tu dva proizvoda za kosu ♥
Prvi je Garnierov regenerator Honey treasurs i meni kosu obogati svaki put ♥
A drugi proizvod je H&S šampon za kosu od Jabuke ♥
Koristim ga već dvije godine i perut je jednostavno nestala ♥


Tu su i Vademecum četkica za zube i pasta za zube.
Pasta je odlična i ponovo ću je kupiti ♥
A što se tiče četkice ima i boljih ♥





Potrošila sam i jedan fenomenalan proizvod,a to je Essence my skin moistrizing  cream ♥
Krema ima božanstven miris,njeguje i hidrira ♥
Mislim da nije koštala više od 40 kn i kupila sam je u Mulleru ♥






Zatim i jedan dezedoran koji sam dobila na poklon ♥
Bellini dezedoran♥
Lijepo miriši,ali ne radi ono što bi trebao :(






Zatim Nivea micelarna otopina koja košta 40 kn ♥
Super je,ali mislim da ću od sada kupovati onu od Garniera jer je ona bolja,a isto koštaju ♥







Zatim Essence BB krema,koju naročito ne bih preporučila onima koji imaju prištiće.
Dobra je možda za osobe koje žele samo malo ujednačiti ten ♥







Zatim je tu Essence Stay all day korektor ♥
Mogu reći da je sasvim dobar u odnosu na njegovu cijenu od 20 kn ♥




Tu je i jedan balzam za usne ♥
Baby lips Chery me ♥
Pigmentacija mu je srednja,a hidratacija je u redu ♥





Zatim je zu Essence Superfine Eyeliner pen ♥
Tuš je sam po sebi super,no ja sam jako nespretna osoba i 
jednostavno ne mogu baratati ovim tušem jer ima jako velik aplikator ♥





Predzadnji potrošeni proizvod je Essence Lash Princess maskara ♥
Super je maskara,no trenutno koristim neke druge,pa ubuduće neću kupovati ovu ♥






I zadnji proizvod je spužvica za nanošenje puder,korektora itd.
Imam još par ovakvih trokutića,no sad sam si kupila Beauty Blender pa njega koristim ♥






I to bi bilo to od mene ♥                                                                                                        
XOXO,Doris ♥                                                                                                                      







You Might Also Like

0 komentari

Instagram