♥DIY ROOM DECOR #CHRISTMAS EDITION♥

06:41



Zdravo drage/i moje/i ♥
Evo jedan DIY post.
Mislim više će biti savjeta nego DIY´a,ali što je tu je ♥

Napravite si kakao i krenimo ♥



  1. Prvo što napravim kada dekoriram sobu za zimu,uzmem sve dekice i stavim ih na krevet.




Ovako mi krevet inače izgleda,ali sam ga odlučila malo promijeniti(da volim Barcu).


Maknula sam poplun i stavila Barcinu dekicu.


Zatim sam preko te dekice stavila još dvije dekice presavijene na pola ♥





A poplun sam složila i stavila na donji dio kreveta.


2.                     Lampice ♥♥♥♥♥


Zanemarite što mi je ogledalo prljavo i zanemarite mene.
Ove godine sam lampice odlučila staviti na ogledalo u sobi i bio je pun pogodak ♥




3. Obožavam mirisne svijeće i one jednostavno moraju biti u mojoj sobi u praznično vrijeme ♥


                                                                
                                          


Svjećicu sam stavila na komodu za šminkanje i na ...

Radni stol na kojem mi stoji laptop i na kojem radim DIY.


Uzimam svijećnjak i stavljam svijeću unutra. ♥


Baš mi je ispalo TUMBLR ♥ hahahah


I ovako izgleda na kraju ♥



3.     I na kraju ukrasim zid iznad kreveta (inaće imam krevet na kat)



Ovako je zid izgledao prije uređenja.

Potom sam skinula sve postere :(



I na zidu je ostalo puno točkica od skidanja
ljepljive trake i naljepnica ♥



I evo ga prvi DIY haahha.
Za njega će vam biti potrebno ...



1.Škare
               2.Ljepljiva traka
           3.Washi Tape
                        4.Neki Božićni ukrasi



Od Washi tape-a napravite bor (možete napraviti manji ili veći bor ili bor nekog drugog oblika) ♥



Zatim pomoću ljepljive trake zalijepite ukrase na ˝bor˝.

Zatim stavim neke nove ili stare postere ♥






OVAKO TO IZGLEDA IZBLIZA ♥






I to bi bilo to od mene za danas ♥
XOXO,Doris ♥







You Might Also Like

0 komentari

Instagram