♥BRBLJAONICA SRIJEDOM #4♥

07:32

Zdravo drage moje ♥

Danas je na redu brbljaonica ♥

Znam da posta nije bilo jako dugo,ali nažalost škola.
Potrudit ću se preko praznika pripremiti slike i postove,pa ću ih samo izbacivati ♥

U školi je u redu,no moglo bi biti i bolje.

U osnovnoj mi je matematika baš išla,no sada je malo krenulo ukrivom smjeru hahaha, no potrudit ću se da slijedeće polugodište bude bolje ♥

Kako ste mi vi?
Kako je vama u školi?

Slobodno se raspišite u komentarima ☻

Iako nemam baš puno vremena,a i nisam u mogućnosti stalno koristiti laptop trudim se svaki vam četvrtak/srijedu izbaciti post ♥

Puno vam hvala što me pratite ♥

U početku uopće  nije bilo pratioca, no u dva-tri tjedna vas se stvorilo 15, i stvarno vam hvala ♥

Iako sam razmišljala da prekinem s bloganjem,odlučila sam da ne ću ♥






Vidimo se u slijedećem postu ♥
XOXO, Doris ♥








You Might Also Like

0 komentari

Instagram