♥BEAUTY WHAT TO BUY LIST♥

09:01

Zdravo drage moje ♥
Danas je na redu malo drugačiji post ♥

Znate onaj osjećaj kada vam ponestane nekog  beauty proizvoda ili samo želite kupiti nešto što je neki blogger ili youtuber preporučio i odete u drogeriju i zaboravite po što ste uopće došli?

Znam taj osjećaj i dogodio mi se nekoliko puta,a pošto mi drogerije nisu blizu ne smijem si to dopustiti.


Pa sam vam odlučila pokazati što si želim kupiti kada slijedeći put odem u Muller ili DM.




Prvo na popisu je Essence Multi.Action Volume maskara.


Zatim Essence all about Nudes eyeshadow paleta.


Ne znam zašto,ali svi moji proizvodi su od Essence ahhaha tako da je i ovaj Essence camouflage cream concealer. ♥


Zatim Baleine maramice za skidanje šminke koje sam koristila prije Garnierove i Niveine micelarne otopine,no odlučila sam da bih ih  mogla ponovo kupiti ♥

  
Sada i jedan proizvod od Catrice  i to njihova Allaround paleta korektora koju MORAM kupiti hahah ♥

  
Essence Eyeliner pen se nalazi na ovom popisu jer ima savršeni aplikator jer uopće nisam vješta sa tuševima :(


I zadnje na ovom popisu je Essence Plump NO Clump maskara ♥





I to bilo to od mene za danas ♥                                                                                                                 
XOXO,Doris ♥                                                                                                                                          








You Might Also Like

0 komentari

Instagram