♥POTROŠENI PROIZVODI♥ #1

11:06

Zdravo drage moje ♥
Prvo se ispričavam jer posta nije bilo jako dugo,no razlog k tomu je škola :(

Odlučila sam sve kozmetičke proizvode koje potrošim staviti sa strane i napraviti post o tome,tako da će svaki mjesec (možda češće ili rijeđe) biti ovakav post!

Pa da počnemo ♥

Za sad sam uspijela skupiti 5 proizvoda ♥




Prvi proizvod je Head&Shoulders šampon od jabuke,koristim ga već 2-3 godinu jer sam imala velikih problema s peruti i jedva sam našla neki šampon koji meni odgovara ♥



Slijedeći je jedan dezedorans koji OBOŽAVAM tj. obožavala sam ga jer sam ga potrošila :(
Dobila sam ga na dar tako da ne znam gdje ga mogu upiti,no ako ga je netko uoči nek mi kaže dolje u komentarima♥



Zatim je tu Essence fixing compact powder koji je bijele boje ali nije pigmentiran već fiksira tekući puder ili korektor. Ovo mi je već druga ili treća kutijica i definitivno ću ga ponovno kupiti ♥




Tu se nalazi i jedan lak i to OPI lak u boji Pink Flamenco. Odličan je,ostaje dugo na noktima,nije gust ali je malo skup. Ja sam ga dobila na poklon, pa ga zato u skorijoj budućnosti ne mislim kupovati.




I zadnje a ne manje vrijedno jedan Beuty Blender kojieg koristim već 3-4 mjeseca i pretrpio je svakodnevno korištenje i pranje. Bio je jeftin,a i koristan pa ne vidim ćemu kupovati pravi originalni,osim ako ne plivate u novcima ♥




I to bi bilo sve od mene za danas ♥                                                                                                          XOXO,Doris ♥                                                                                                                                        




You Might Also Like

0 komentari

Instagram