<3 Moja Kolekcija Parfema <3

07:31

Zdravo drage moje <3 Danas je na redu tip posta koji ja obožavam <3 Još jedan post o kolekcijama <3 Ovaj put kolekcija mojih parfema <3 Kolekcija je vrlo mala jer rađe kupujem šminku nego parfeme <3

Prvi parfem je onaj koji sam spominjala u prošlom tagu,nažalost natpis se izbrisao,a kupljen je u nekok random shopu. Miris je savršen jer je blag i onako dječji. Ja ne volim one jake mirise,nego više one tople,možda najsličnije one voćnim parfemom.
Slijedeći parfem je Jovan parfem koji sam dobila na dar i mislim da je iz Austrije. Miris je vrlo mekan i osvježavajući. Meni je baš super i volim ga koristiti po ljeti. No mana mu je što jako vrzo ishlapi. :(
I zadni parfem je Chance Channel (ne znam koji,narančasti) koji je za mene pre jak i uopće mi se ne svidja jer sam ja smrtni neprijatelj s jakim parfemima. I to bi bilo to od mene za danas i vjerojatno za cijeli ovaj tjedan <3 XOXO Doris <3

You Might Also Like

0 komentari

Instagram