♥TATOOS AND PIERCINGS WISHLIST♥

05:44

Zdravo drage moje ♥
Danas je na redu moja lista želja teovaža i pirsinga ♥
U zadnjih godinu,dvije sam opsjednuta time,pa hajde da počnemo ♥


                                                 ♠TETOVAŽE♠

Prva tetovaža koju želim je ova;
 Jednaod te dvije će se nalaziti na mom lijevom zapešću.
Zašto Dreamer?
Iz dva razloga.
1.Jer sam veliki sanjar i maštaoc ♥
2. Jer se nekada Relja i sam smatrao takvim♥




                                                                             

















Slijedeća tetovaža koju želim je:

tj. su tri prazne zvijezde iza uha tj.
moje tri velike želje ili sna.
No kada bi se jedan od ta tri sna i
spunila ja bih tu zvjezdicu popunila.
♥♥♥













I zadnju tetovažu koju želim su krila na desnom gležnju ♥



Nešto slično tome ♥
Što bi značilo sloboda. ♥
Ne bilo slova M i više bi ličila na tetovažu krila Vlade Matovića ♥















                                                      ♠PIRSINZI♠



Što se tiče pirsinga želim ih četiri ♥
Pa krenimo ♥





Prvi je ovaj i to je onako baš girly
pirsinig i mislim da je jedini onako
sweet i nije emo,rock itd.













Zatim bi željela i ovaj pirsing na...


na jeziku. Jako mi se sviđa
 jer je neobičan,no i
 znam da je jako opasan ♥
No želja mi ga je imati
već jako dugo.













Pretposljednji pirsing je:
ovaj i uskoro ću
kupiti ovakav fake pirsing
jer ne smijem još imati pravi ♥










I zadnji a ne tako ne važni je pirsing na pupku.


Jako mi je sladak,sexy i girly,
a zato mi se i sviđa,pa nadam se da ću ga uskoro imati ♥



















I to je to od mene ♥
XOXO Doris ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram