♥MOJA KOLEKCIJA ČETKICA♥

23:30

Zdravo drage moje♥
Evo danas je na red došao i ovaj post,pa krenimo♥

Ovo je slika svih mojih makeup četkica:



A ovo su sve moje četkice koje koristim za puder.
S lijeva na desno: Essence četkica za puder koju koristim za tekući puder,četkica koju koristim za puder u kamenu i takvu sličnu možete kupiti u Mulleru,četkica za korektor koju sam kupila u Trstu no u Bipi imate sličnu i spužvica koju koristim za tekući puder ♥


Za bronzer i rumenilo imam dvije četkice,koje sam dobila na poklon i jako su dobre♥ 


Četkice za sjenilo,hmm imam ih malo više ♥
A to su: Blender za sjenilo od Essenca,aplikator za sjenilo koje sam dobila,Essence aplikatori za sjenilo i aplkator koji sam kupila u Happy Home-u. ♥


Imam jednu četkicu za nanošenje ruža i kupila sam je u Dm-u.
Essence lip brush ♥


I zadnje a ne manje važno su dvije četkice za obrve,i obadvoje sam dobila na poklon. ♥





I to bi bilo to od mene za danas ♥                                                                                             
XOXO Doris ♥                                                                                                                          





You Might Also Like

0 komentari

Instagram