💝BRBLJAONICA SRIJEDOM #2💝

10:28

Zdravo drage moje 😉
Danas je na redu Brbljaonica.
Prvo oprostite što me nema na blogu,ali nemam vremene 😞

Prva tema je početak školske godine.
Škola je počela prije 3 tjedna tako da su mi se dojmovi slegli.
U početku se teško snaći među učionicama,novim društvom i školom bez kantine hahah
No ubrzo sam našla par osoba s kojima sam onako kliknula i svi smo si dobri.
I srednja je puno puno bolja nego osnovna hahah
I ako vas plaše s Gimnazijom,nije vam ona baš tako teška :)



A sad ....
Moje samopouzdanje...
Jako sam komunikativna osoba,no i vrla kompleksna.
Kad nekog ne znam ne pričam puno,no kasnije da hahha
No sebe uopće ne smatram lijepom,što je vjerojatno i uzrok mog malog samopuzdanja.
No valjda će sve sjesti na svoje mjesto.

U komentare mi napišite kako je vama u školi :)

I vidimo se 💝
XOXO Doris 💝

You Might Also Like

0 komentari

Instagram