♥50 FACTS ABOUT ME♥

09:33

Zdravo drage moje,
danas je na redu 50 stvari o meni ♥

Pa da krenemo ♥


  1. Zovem se Doris
  2. Imam 15 godina
  3. Živim u Hrvatskoj
  4. u  Gorskom kotaru
  5. imam dva brata
  6. slušam svu vrstu muzike
  7. i Elitne Odrede
  8. Odredista sam
  9. i to 4 godina hahah (malo je to)
  10. nikada nisam išla na njihov koncert
  11. ne znam crtati
  12. ni pjevati
  13. volim ples
  14. moderni i užičko hahaha
  15. trenutno mi je omiljena pjesma ˝Hey mama¨
  16. obožavam šminku
  17. i šminkati se
  18. češće kupujem šminku nego robu
  19. jedno sam vrijeme željela napraviti ytb kanal
  20. ali sam se ipak odlučila za bloganje
  21. nemam simpatiju
  22. ni dečka
  23. Od serija ponekad gledam:Dr. House,mentalist,NAVY,CSI Miami
  24. Zadnji film koji sam gledala u kinu je:Nemoguća misija-Odmetnuti
  25. Želim ići u Beograd,Erfurt,Berlin,Barcelonu i Pariz
  26. Slijedeće ljeto vjerovatno idem u Beograd
  27. Nemam BFF
  28. Imam jako dobre prijateljice:Acu i Maju
  29. Imam fejs,ask,twitter,instagram,2 e-maila, i ostalih 100 korisničkih računa na različitim forumima,stranicama itd.
  30. Koristim samo Fejs,ask i instagram
  31. Relju,Vladu,Đoleta,Boris i Srđana stalkam na svim društvenim mrežama
  32. Od njih svih mi je samo Boris odgovorio na poruku
  33. Obožavam čitati priče o Elitnim Odredima
  34. Sad sam prvi srednje
  35. Odabrala sam gimnaziju
  36. u horoskopu sam bik
  37. ovo sam ljeto pročitala samo jednu knjigu
  38. zove se ˝Ako se ne probudim¨
  39. najdraži predmeti su mi kemija i njemački
  40. cijelo ljeto provedem u Rijeci
  41. nisam ljubitelj životinja
  42. obožavam chokere
  43. preko ljeta mi je uvijek dosadno ako nisam kucí ili nemam neta
  44. Moja braca oboyavaju pjesmu Ne koci
  45. Oboyavam svoju bracu ♥
  46. Super mi je u srednjoj
  47. ima nas 24 u razredu
  48. neda mi se vise pisat
  49. imam super nastavnike 
  50. i to je to ♥


I to je to od danas za mene ♥
XOXO Doris ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram