♥TMI TAG♥

10:08

Bok drage moje,danas je na redu TMI tag :)


1. Što trenutno nosiš na sebi?
-Na sebi nosim sprotsku haljinicu.

2.Jesi li ikada bila zaljubljena?
-Da,tko nije?

3.Koliko si visoka?
-Oko 167 cm.

4.Koliko imaš kilograma?
-52 kilograma,jako sam zadovoljno što sam se uspjela udebljati i prvi pu volim svoje tijelo :)

5. Imaš li tetovaže?
-Ne,ali želim (Biti će posebni post o tome)

6.Imaš li piercing?
-Ne,ali želim :)

7.Najdraži bendovi?
-Nemam najdraži bend,nego grupu-Elitni Odredi (također posebni post)

8.Najdraža pjesma?
-Nemam trenutno.

9.Koliko imaš godina?
-15 i pol još malo.

10.Što si po horoskopu?
-Bik

11.Najdraža boja?
-Plava i crna iako je crna nijansa a ne boja.

12.Najdraži glumac i glumica?
-Nemam

13.Tiha ili glasna glazba?
-Kako kad

14.Gdje odeš kada si tužna?
-U svoju sobu.

15.Koliko ti treba da se istuširaš?
- Od 15 do 45 minuta hahha

16.Koliko ti treba da se spremiš ujutro?
- Oko pola sata s tim 15 minuta ležim u krevetu i gledam šta ima novo na netu.

17. 3 stvari koje voliš kod osoba?
- Iskrenost,gostoljubivost i to je to.

18. 3 stvari koje ne voliš kod osoba?
-Bahatost,lijenost i sebičnost.

19.Zadnja stvar koja te rasplakala?
-Jedan video.

20.Zadnja osoba s kojom si pričala?
-...

21.Zadnje mjesto na kojem sam bila?
-ZTC hhahha

22.Zadnji put kad sam poljubila nekog?
-Ne sjećam se hahha

23. Mjesta koja želiš posjetiti?
- Beograd,Berlin,Barcelona i Paris.

24.Zadnji puta kada si bila uvrijeđena?
-Stalno.

25.Najdraža hrana?
-Amm pohano meso.

26.Najdraži slatkiši?
-Oreo keksi.

27.Najdraži nakit?
-Choker ogrlica.

28.Zadnja pjesma koju si pjevala?
-Hey Mama,ne znam tko pjeva hahah.

29. Najdraža pjesma?
-Bilo je to pitanje,zar ne?

30. Tko bi trebao sljedeći odgovoriti na ova pitanja?
-Tko god želi :)



Pa drage moje,ovo je bilo sve za danas.
XOXO Doris.

You Might Also Like

0 komentari

Instagram