♥MY MAKEUP ROUTINE FOR SCHOOL♥

03:40

Bok drage moje,danas ću vam pokazati moju Makeup rutinu za školu ♥
Prvo obavljam higijenu i njegujem kožu (Postavit ću vam post i o tome).


                         Od podloge koristim Essence BB all-in-one kremu u boji 02 natural.Jako mi se sviđa,nije teška,ali i ima srednju pokrivljivost (WTF).I stavljam je na cijelo lice.






Na nepravilnosti koje su još ostale stavljam Essence stay all day concealer u boji 10 natural beige.Jako mi se sviđa i meni pokriva sve nepravilnosti.
Stavljam ga ispod očiju,ispod nosa,na bradu i na prištiće.





Sve to fiksiram Essence PureSkin anti-spot kompaktnim puderom,u boji 04 natural. Fiksira,ali ostavlja i prirodan trag tako da ne izgleda kao da sam stavila ˝tri tone šminke¨, a uz to je i antibakterijski.
Stavljam ga vrlo malo i to samo u T zoni. Tako da ovaj proizvod preporučujem :)




Stavljam i Bipino rumenilo b.pretty 3Pink da bih dobila malo boje u licu.Nije jako pigmentiran pa je savršen za školu i stavljam ga na obraze iznutra prema van.



Na oči samo stavljam maskaru i to Essence all eyes on me waterproof. Voluminira trepavice i oči mi izgledaju lijepše i veče tako da mi ostalo ni ne treba.



Obrve ˝počešljam˝ i popunim Essence eyebrow stylist setom (tamnij). Popunjavam obrvu od početka (nosa) pa prema vani,i to samo u dva tri poteza i to s malo sjenila jer ne volim kada mi obrve izgledaju kao nacrtane.






Na usta ponekad stavim ruž,sjajilo ili labelo,pa evo neka od njih s lijeva na desno:Baby Lips Cherry Me,Manhattan  X-treme last & Shine 54P ruž,Essence glossy lipbalm Cherry Brownie i Baolishi Lipgloss 14.


Swatch


Ovo je bilo za danas od mene,pišem vam sutra ♥                                                                                 
XOXO Doris ♥                                                                                                                                      

You Might Also Like

0 komentari

Instagram