♥MY HAIR CARE ROUTINE♥

02:54

 Zdravo drage moje,
danas je na redu kako ja održavam svoju kosu.

Moja kosa je do ramena,jako je gusta i valovita.Što mi se baš i ne sviđa jer izgledam kao beskučnik.
Kosu preko ljeta perem svaka 2-3 dana,a zimi 3-4 dana,zavisi.
Dosta mi je suha pa pokušavam je što manje ošteti,koristiti previše kemikalija i previše vode.

                                           

                                     ♠PRANJE KOSE♠


Kosu prvo smočim s vodom pa stavim malo head & shoulders šampona za kosu apple fresh i
našamponiram kosu,ponovim to no s malo više šamnopa i masiram tjeme kako bi imalo više cirkulacije,
manje peruti i da je dobro očistim.
Poslije toga na vrhove stavim regenarator Ultra Doux Honey Treasures i pričekam par minuta i zatim isperem sa hladnom vodom kako bi se stanice kose zatvorile i kosa bila sjajnija i zdravija.


♠NAKON PRANJA♠


Nakon pranja kosu malo osušim s ručnikom i na krajeve nanesim ulje od oraha iz Kozma,Olival ulje od oraha za sjaj tamne kose,koje mi usput daje sjaj kosi a pomaže mi pri pravljenju frizure. Zatim je prosušim još malo sa ručnikom i pustim da se sama osuši. Kad je kosa skoro suha feniram je s četkom kako ne bi bila talasasta i naelektrizirana.


♠PEGLANJE♠

Ako imam još vremena i volje kosu i opeglam. Prvo nanesem sprej za zaštitu od topline Taft od Shwarzkopf i pustim malo da djeluje i krenem peglati kosu,a to svi znamo kako  se radi ili ipak ne?
Ok,ako ne znate kliknite ----> OVDJE.



To bi bilo od mene za danas tako da se vidimo uskoro ♥
XOXO Doris ♥



You Might Also Like

0 komentari

Instagram