♥LOOKBOOK FOR FIRST DAY OF SCHOOL♥

02:46

 Zdravo drage moje ♥

Danas su na redu 3 outfita za prvi dan škole ♥
Nadam se da će vam se svidjeti ,pa krećemo ♥



                                      ♠PRVI OUTFIT♠



Prvi outfit je jako sladak po meni i onako je girly.
Na sebi imam bijele starke koje od 5 mjeseca uvijek nosim i vidi se 
da su iznošene hahahhah,pa zaslužuju jedno pranje.
Imam i bijele traper hlače koje sam dobila na poklon pa ne znam gdje ih možete kupiti,ali vjv ima u šoping centru u nekoj od trgovina.
Majcu sam prije par dana kupila u New Yorkeru i zaista mi se sviđa ♥
















♠DRUGI OUTFIT♠


 Drugi outfit je više onako SWAG.
I više je nekako JA.
Na sebi imam sivu majcu na kratke rukave iz New Yorkera na kojoj piše ENJOY LIFE i preko nje imam kariranu košulju iz Italije.
Takve košulje imate u svim dućanima.
Neki dan sam vidjela 4-5 modela u H&M no malo su skupe pa čekam sniženje.
Traperice su također kupljenje u Italiji,no takve možete kupiti u svakom dućanu.
I na nogama imam Nike Air Max Command i kupljene su prije par dana.



♠TREĆI OUTFIT♠



 Evo došli smo i do trećega outfita i on je onako malo za one više odvažne.
Na sebi imam one iste traperice koje oblačim na skoro sve majce i iste one ˝bijele˝ starke.
Od majci na sebi imam majcu staru 2-3 godine kupljene u ZARI na dječjem odjelu i piše SWEET.

Eto,to je bilo sve za danas od mene ♥
Nadam se da vam se svidio jedan os outfita♥
XOXO Doris ♥





You Might Also Like

0 komentari

Instagram