♥HAUL♥

03:09

Bok drage moje.
Ovo je moj prvi post tako da ne zamjerite na greškama.

Za danas sam vam pripremila Haul,jer sam jučer bila u malom šopingu,pa počnimo.


Prvo sam kupila blok u Kauflandu za 5.80.Sviđa mi se jer je šaren i kričav,a sada se uskoro bliži školska godina pa će mi dobro doći.





 Zatim sam kupila washi tape tj. salotejp u boji,biti će savršen za DIY´s i ukrašavanje predmeta u mojoj sobi.Također sam ih kupila u Kauflandu za 5.80.




U Lesnini sam kupila jedan slatku vješalicu za vrata na kojoj piše: PLEASE DO NOT DISTURB.Koštala je 14.99 KN.



Bila sam u Mulleru gdje sam kupila kajal olovku za oči od Essence u boji 25 Feel the Mari-Time i koštala je oko 8 kuna.




SWATCH

U Mulleru sam kupila i Mikado čokoladu i Oreo original kekse:Zajedno su koštali oko 30 kuna.




U Kauflandu sam još kupila dvije bilježnice:Gorjuss veliku za 10 kn i malu s Neymarom za 4 kn.




U New Yorkeru sam kupila dvije majce za jesen i zimu.
Prva je koštala 99.90 kn i preslatka je.



Zatim je tu i jedna deblja crna majca koja je baš po mom ukusu a koštala je 79.99 kn



U Shoe-Be-Do sa kupila Nike Air  Max Command koje su koštale 649 kn i bile su na sniženju.

To je to od mene za danas,vidimo tj. pišem vam u slijedećem postu :) ♥









You Might Also Like

0 komentari

Instagram