♥BRBLJAONICA SRIJEDOM♥ #1

02:26

Zdravo drage moje,
odlučila sam napraviti jednu seriju postova - BRBLJAONICA koja će izlaziti srijedom.
U tim postovima ću vam pričati o nekim temama što me trenutno muči,što proživljavam,što ću objavljivati,novosti i obavijesti :)

Pa... bilo bi u redu da počnem...zar ne?



                                      ♠MOJ STIL♠

Prvo bi vam pričala o mom stilu,i zamolila vas da ako znate odgovore na neka pitanja,da mi napišete u komentaru ♥
  • Moj stil je mješavina Emo,Boho,Swag i Grunge stile.Znam zbunjujuće,i mene zbuni tako da se još nisam pronašla ni u čemu... pa možemo zaključiti da ja uopće nemam vlastiti stil.
  • Ponekad kupim nešto što se uopće ne slaže sa ˝mojim stilom˝pa ipak ne nosim ili izgledam kao cirkus... tako da prije nego kupujute promislite dvaput...
  • Primjetila sam da u zadnje vrijeme obožavam kupovati odjeću i obuću koja mi se prije gadila kao na primjer  Nike Air Max tenisice,haljine,košulje...
  • Moje omiljene kombinacije za prvi dan škole moći ćete vidjeti u jednom od narednih postova ♥


          ♠MIJENJANJE MOG GLEDIŠTA PREMA NEKIM                                              OSOBAMA♠

A sada je na redu malo važnija tema...pa krenimo ♥

  • U zadnje vrijeme gledam moj pogled na život,život uopće,stil na što je vjv. utjecao pubertet :)
  • Neke ljude ne smatram više onako bitnima ili imam  drugačiji pogled na njih :(
  • Tako da gubim prijatelje i trenutno nemam BFF :)

Drage moja to je bilo to za danas. ♥
XOXO Doris ♥

You Might Also Like

0 komentari

Instagram